måndag 30 januari 2012

Ut med det gamla...

... och in med det nya!!!

Idag hade jag bara en kort ledighet på en dag. Men till helgen som kommer blir det minsann två. Och då har jag stora planer.

Jag skulle inte vilja kalla mig spirituell eller flummig... men jag har funderat lite över det där med "Feng shui". Ja, nu har jag inte tänkt att gå helt all in och inreda hela lägenheten efter detta men... det skulle nog vara skönt att bli av med allt gammalt och ta in lite mer nytt.

Ut med alla crappy kläder som jag sparat bara för att. Jag kommer ju ändå inte att använda dem. In med nytt som ger mig ny energi och självförtroende.

Varför är man alltid så rädd för att slänga liksom?!? Det kommer alltid nya saker. Iofs vet jag att jag kommer ha svårt att slänga vissa grejer (då en del till och med fortfarande har prislappen kvar) men man kanske kan sälja av eller nåt.

Vi får se hur det blir... efter det är gjort blir nästa projekt "rensa i Paulas papper". Mindre kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar