lördag 14 januari 2012

Mode vs välgörenhet

Ahh... älskar man ändå inte när två saker kan gå hand i hand?!?

Jag har ju tjatat här om att jag behöver "pimpa" upp mig i smyckesväg inför mitt nya jobb. Jag är inte en sån som tvunget behöver ha guld och diamanter. Men jag tycker om när smyckena har någon betydelse, iallafall för mig.

Därför blev jag lite extra glad när jag hittade de här superfina flätade armbanden från Cara Collection. De är inte bara fina utan för vart armband som du köper så skänks det pengar till Diabetesfonden. Då en av mina absoluta favoritkillar, Elias, har diabetes så tycker givetvis jag att detta är ett måste-köp.

Får väl visserligen invänta löning eller fördelsedag... och sen kanske höra om syrran också vill ha ett :). Annars får jag väl bara beställa hem ett gäng... är ju perfekta presenter! Hur coolt är det inte att ha på sig något fint som samtidigt visar att du bryr dig ?!?

Webbshoppen hittar du här!

Får nog bli ett rött...


...eller svart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar