tisdag 17 januari 2012

Jag säger som Thåstöm

"Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal!"

... men åååå... det borde ju min blogg heta. Ja, ja. Det får duga med den Imperiet inspirerade titeln den har nu. Men det var inte det jag skulle skriva....

Jo, jag var ju som sagt på dejt här om dagen. Vi hade pratat ett tag osv, verkade vara en skön kille. Nu klickade det kanske inte när vi väl träffades men...

... jag blir alltid lika konfunderad. Hur lätt har människor för att ta in och bara ta bort människor i sitt liv. Nu menar jag inte att jag vill ha någon närmre relation med mannen i fråga men kan man liksom inte bara vara lite hövlig och vuxen och typ säga att "Okej det här funkade inte men ha det gött och så säger vi hej om vi ser varandra på stan" typ.

Neeeeej.... så kan man inte göra... du ska helst ignorera personen totalt. Som om den vore drabbad av pesten. Vad hände med folkvettet?!?

Jag menar bara för att man inte klickar eller att man blir kär behöver man ju inte total ignorera en person. Det är bara min mening.... men som sagt... folk kallar mig konstig. Jag hoppas han har det gött iallafall... han var ju en bra kille, även då han inte var något för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar