fredag 23 mars 2012

Besök som kom, besök som inte kom...

... och besök som kom för länge sedan hö, hö.... neeee... nu var jag kanske lite väl snuskig he, he. Men, men...

Jag var på jobbet tjugo över sju idag... vi skulle få finbesök av vår vd och jag ville ju ha fint i butiken. Men tji fick jag... för någon vd kom där inte. Jag som hade på mig mina Scorettskor och allt.

Men jag fick annat trevligt besök. Bland annat en gammal jobbarkompis och även en gammal flirt. Det var faktsikt sjukt roligt att han kom in och sa hej. Sånt gör mig så glad. Bra kille det där. Han ska bli pappa och hade tydligen bröllop på g.

Det borde kanske göra mig bitter... men icke. Han är en sån som man vill att det ska gå bra för helt enkelt. Kankse iofs kan bero på att han aldrig varit taskig mot mig på något vis. Vi blev helt enkelt aldrig sådär filmiskt kära.

Ja, ja... sen trodde vi att det var en vattenläcka på lagret. Så jag fick styra upp det. Eftersom det var lönefredag så fick jag jobba över lite. Och nu... ja nu är jag så trött så jag inte vet vad jag heter typ. Så.... ses morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar