söndag 25 mars 2012

Wohooo nytt badrum!!!

Eller ja... jag kanske inte ska ropa hej riktigt än. Men idag fick jag nyhetsbrev från min bostadsrättsförening. Där stog det att nu var det snart dags för stambyte. Hue.... tänkte ni nog nu... men jag blev lite glad...

Grejen är den att jag hatar mitt badrum. På ytan ser det jättefint ut... klart det jag föll för när jag köpte lägenheten. Men nu ser jag bara massa fula silikonkluttar och snea kakelplattor.

Men nu när det ska bli stambyte så ja... kommer de kanske inte flasha till badrummet.... men det behöver jag inte... men de ska byta allt kakel osv. OCH... enligt dem ska min försäkring täcka detta då mitt badrum ändå är relativt nytt.

Men ja... som sagt... jag vågar inte ropa hej riktigt än... jag har dock mailat mitt försäkringsbolag och ska kolla med dom vad som krävs. Håll tummarna!!!

Håller detta ska jag fan lägga alla mina pengar på att fixa mitt kök he, he.... rutigt golv here i come!!!

Fint på ytan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar