fredag 30 mars 2012

Tjejen som tyckte synd om sig själv

Jepp, det är jag det. Idag fick jag skäll av chefen för första gången. Men ja... hon hade på sätt och vis rätt men jag var bara trött och utarbetad och orkade inte riktigt. Men, men...

Söta Frida som jobbade lyckades dock få mig ur mitt oros/arghets-moln och vi styrde upp det hela ganska bra. Och okej såååå arg var inte chefen... men ja, ni vet sådär när man känner sig som att man är fem år och har gjort fel. Då är man inte så tuff... även om man själv är chef. Ja. ja... det löser sig :).

Jag kunde gå hem i tid idag iallafall.... och det sista Fia sa innan jag gick var... gå nu inte in på Monki. Meeeen... tji fick hon. När man har haft en skitdag så får man ju ändå unna sig he, he.

Jag har ju letat länge efter något kul i vårens gula färg. Och dessutom nåt i kavajstuk. Så tjo sa jag när jag hittade den här jackan/kavajen på deras rea. Den tar vi sa polisen hö, hö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar