måndag 19 mars 2012

Gardin, gardång...

Ja, då var en av två uppe... Börje skulle säkert inte bli glad om han visste att jag använde de gamla hålen i väggen för att plugga och sätta i skruvar. Men jag orkade inte invänta att en slagborr skulle komma på besök. Vi kanske får fixa det bättre en annan dag.

Hur som så gillar jag gardinen.... lite vårfin så med björkar och grejer. Men som ni alla vet så hatar jag förändringar och har en tendens att hänga upp mig på småsaker. Ja, som att tex gardinen inte går riiiiktigt ända ner till golvet... sjukt störigt ju. Men, men.... det kanske kan fixas sen.

Ska stryka till dom osv... men så här ser det ut just nu. Helt okej. Sen ska Marimekkotyget ner från väggen och sättas upp i vardagsrummet istället.... tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar