fredag 30 mars 2012

Köpenhamn

Jag fick en fix idé här om dagen. Jag borde ju åkta till Köpenhamn någon dag. Vi börjar där... sen tar jag Berlin och sen New York. Man måste ju öva upp sig lite.

Nej, men skämt o sido... man är i Köpenhamn alldeles för sällan. Tänk att bara åka över, sätta sig och ta en kaffe eller ett glas vin och bara glo på folk. Hum... ja och lite kläder.

Jag får förresten vara glad att mina anställda är så bra som de är.... för idag när en av dem ringde så frågade jag om hon skulle till Köpenhamn imorgon för det är något jubileum på Illum (ja, hon är också märkesnörd), varpå hon svara nja asså jag jobbar imorgon ha, ha. Bra chef.... hum... nja.... ja, ja så går det när man är trött, det kunde varit värre.

Men eftersom jag kommer jobba järnet nu i nästa vecka så har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka imorgon eller vänta ett tag. Kanske bra att bara ha en vilodag hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar