måndag 19 mars 2012

Pms from hell

Gaahhhh... idag vaknade jag verkligen inte på rätt sida. Tur för mina kollegor att jag var ledig idag kanske he, he. Jag stog verkligen och stampade i golvet i morse som en annan treåring.

Ja, ja.... det kanske var bra... för min soltur på stan resulterade inte i någon direkt shopping. Några gardinringar och tillbehör blev det. Tyvärr var de inte så insatta på Åhléns så jag chansade på att köpa grejer till den ena gardinen för att se om det blev bra... så kan jag köpa till den andra sen.

Kirsch stuff är ju inte direkt billigt. Jäkla Ikea som har tagit bort deras braiga simpla gardinstänger. Ja, ja... fika i solen blev det iallafall. Nice. En solpromenix till får det bli sen... jag har ju paket att hämta på posten :D (med risk för att låta som Kissie).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar