tisdag 27 mars 2012

Det här med att...

... blogga känns ibland lite egenkärt. Det enda du gör är ju att du berättar allt roligt som sker och alla fina saker som du köper... eller ja... så ser min blogg ut iallafall.

Men sen slog det mig... det kanske inte är så konstigt det här med att vilja berätta och visa saker ändå. Jag menar... det gjorde vi ju redan som barn. Min blogg är den nya dagis-samlingen!!!

Ibland sjungs här sånger (youtube klipp), jag pratar om aktuella händelser (typ nu är det vår), jag visar upp dagens mat (uppläsning av matsedel) och så berättar jag om mina favoritsaker som jag har fått/köpt. Det enda som saknas är en ring att sitta i... och ja, kanske några andra att lyssna på.

Men det kan man nog lösa... jag får bolla med alla de fina kommentarerna jag får så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar