söndag 11 mars 2012

Nyklippt och grann

Hum ja... som Fian på jobbet sa... ska du klippa dig nu igen?!? Jepps... så är det när man har kort frisyr. Jag hatar när det börjar ludda sig i nacken.

Men nu har jag ju personalrabatt på Skult eftersom vi jobbar i samma hus så jag ska minsann unna mig att klippa mig lite oftare istället för att gå och vara irriterad på luddet.

Sen kan det ju även ingå i projekt snygga till Paula. Jag har kommit på att om jag själv vill ha en trivslig flashig man så ja... då får jag ju själv se till att vara på samma nivå. Sen har jag faktsikt fått mycket komplimnager för min frisyr (även från min idol chefen) av kunder så ja... det får vara kort ett litet tag till.

Ni ser säkert ingen skillnad... men ahh... jag kan andas igen när det inte virvlar sig i nacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar