måndag 26 mars 2012

Den pittögde elefanten

När vi var små så var jag och mina kusiner hos farmor i Ekeby under en vecka på sommaren. Under en hel dag tog hon med alla barnen till Helsingborg för att köpa leksaker.

Detta var minst sagt ett uppskattat event som gjorde oss alla mer eller mindre uppspelta. Jag minns speciellt när min kusin Anja hade köpt en badring som var som en elefant... "pittögd" var den också. Hon var så själa glad för badringen och stutsade runt med den på hemma hos farmor så tillslut kräktes hon i sin egen hand ha, ha, ha.

Ikväll känner jag mig nästa själv lite så över min nya väska. Jag är heeeelt uppe i varv. Guuud... jag kommer inte kunna sova. Får kanske bädda ner den i min säng tillsammans med Floddan.

XOXO/ Material girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar