fredag 16 mars 2012

Fullspäckad helg

Imorgon är ingen vanlig dag... för det är Paulas födelsedag... hurra, hurra, hurra!!!

Jag jobbar dock på dagen så ja... jag har lovat att bjuda på tårta iallafall. Men på kvällen kommer mamma och Börje och firar mig och min "plastis" Johan på någon restaurang nere i stan. Det ska bli mycket trevligt.

Min så kallade plastbrorsa är faktsikt himla cool... vi kanske inte har exakt samma politiska åsikter men han är en sjukt duktig poilitiker själv. Han kan övertala vem som helst och är en grym på att ta människor. Alla i min familj tycker nog att jag är lite konstig... men han är den som bara gillar läget... han kan ta alla. Sånt bör premieras hos politiker.

Så ja... här kommer en liten pepp-bild... vill man så kan man... typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar