söndag 11 mars 2012

EKG, vad är det?!?

Mutter mutter... jag sitter och tjurar för att jag kom just på att imorgon ska jag till farbror doktorn. Jag ska få elektroder på min kropp och en liten bandspelare att ha med mig under två hela dagar. Lattjo.

Detta tåls att tänka på alla fjortisbrudar där ute som tycker att det är en bra idé att banta ner sig till undervikt och knapra piller. Uscha... menen hänger i liksom.

Jag tror dock inte att det är någon större fara och det är ju bra att man får kolla upp det. Men blä... jag hatar sjukhus. Särskillt att jag ska till en avdelning som ligger bredvid där jag låg inlagd alldeles för länge för ex antal år sedan. Hue... jag brukar undvika att gå förbi där.

Men, men... det är bara att bita i det sura. Jag ska nu leta upp en passande outfit så jag kan dölja sladdarna på jobbet. Tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar