måndag 12 mars 2012

Klarar en 5-åring...

... det här varje dag (Elias med sin insulinpump), så ska jag inte klaga över 48 timmar. Men phu... det känns kooooonstigt!!!

I morse var jag på sjukhuset för att få en liten bandspelare som spelar in hur hjärtat slår under två dygn. Ångesten var på topp när jag gick dit he, he... har nog inte haft det så jobbigt sen mamma var sjuk. Isha... jag HATAR sjukhus.

Men som tur är så kan jag ju det där med ångest ganska bra... så jag pallade trycket. Sen fick jag komma in till någon tanta som klädde av mig och satte på mig en massa spännande elektroder och sladdar. Jag hade blivit beordrad att ta en pösig tröja på mig och det skulle vara helt okej att jobba under tiden.

Men när jag stog där och skulle klä på mig så kommer tantan och bara app, app, app... du får inte ha bh på dig!!! Say what?!? Lövly att stå och jobba i butik i en pösig tröja utan bh... nej, du... jag vägrade. Men, men...

Nu har jag varit duktig och jobbat och samtidigt försökt att föra någon slags dagbok över vad jag pysslar med. Typ..."jobbar ståendes"... "jobbar sittandes"... "äter". Intressant. Undrar vilken stackars praktikant som får jobbet att sitta och analysera svaren sen he, he.

Ja, ja... bara allt är bra så är jag nöjd.

Tuff bandspelare.

Självmordsbombare?!? Nja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar