torsdag 15 mars 2012

Egobilder

Nu har jag suttit här hemma på kammaren och funderat igen. Många tycks störa sig på så kallade "egobilder" som man lägger ut på fejjan eller på sina bloggar.

Okej... jag kan hålla med om att ibland blir det lite för mycket. Men sen slog det mig. Det kan väl kanske kvitta. Om man är stolt över sig själv och mår bra så är det faktsikt inget fel i att lägga upp en bild där man tycker att man ser bra ut.

Det är ju faktiskt ganska underbart. Jag är långt ifrån modellsnygg... men ful är jag då inte. De som säger det får gärna gå över och börja läsa någon annans blogg. Så det så.

Så... fler egobilder åt folket! Sluta skämmas för att ni trivs med ert utseende. Det är bara ett bevis på att du själv har kommit så mycket längre än de som kritiserar.

En gammal egobild från rökartiden.

1 kommentar: