söndag 25 mars 2012

Dagens asgarv

Ha, ha, ha idag skrattade jag så att jag nästan grät på jobbet. Jag vet att det är svårt att återberätta något roligt... men jag gör ett försök.

I vår butik har vi olika plocklager som man får gå och hämta skor på. För att få ut och se vad man har sålt (så man kan gå och hämta påfyllning) så måste man skriva ut en lista från de olika kassorna. Till saken hör att vi har en kassa som heter kassa ett och en som heter kassa två.

Jag skulle skicka iväg ena tjejen för att plocka upp lite skor och skrev ut en lista... då kom min högra hand på jobbet, Fia, förbi och säger:

- Ja jag kanske ska ta ut en ur tvåan!

Ha, ha, ha, ha.... jisses jag fick nästan ont i magen som jag skrattade. Hon tänkte ju inte ens på att det var roligt. Hon syftade ju bara på att ta ut en lista ur kassa två....

Ja, ja.... sjuuuukt roligt var det... och jag tror att hon kommer att få höra det några gånger till. Jisses, jag skratta högt bara jag skriver om det ha, ha, ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar