lördag 31 mars 2012

Fy sören...

... idag var jag snygg he, he. Ja, jag vet så får man inte säga... men äh... eller jag och jag... jag gillade min outfit helt enkelt. En perfekt Paula-blandning av bling och vardag.

För jag ska ärligt säga... ibland känner jag mig som en tant med min väska... den är ju inte riktigt min stil egentligen. Men här kom den till sin rätt tyckte jag. Och så min nya fina gula jacka... i löv it. Kallt var det iofs.

Lite nöjd är jag också för att igår påminde mig min kollega om att jag borde verkligen ha mina inlägg i mina skor... ja de jag fixade hos ortopeden... men de får ju inte plats i alla skor... men, de fick plats i mina Clarks.... tjohoooo!!!

Så ja... intressepil i ögat... nu ska jag fortsätta njuta av min "lediga" dag som nu består av städ och tillagning av matlådor, storhandling osv... skoj.... oj så skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar