söndag 11 mars 2012

Mycket vill ha mer

Är det månne våren som är på g eller har jag gått och blivit knäpp?!? Jag har fastnat i någon farlig "mycket vill ha mer"-spiral. Eller farlig och farlig... ganska spännande skulle jag själv vilja säga.

Idag när jag gick i vårsolen och var ganska nöjd med livet så gick jag förbi de så kallade "Kulturkvarteren" här i Malmö (vid st Knut). Då slog det mig... det är ju HÄR jag ska bo om tio år.

Jag är löjligt målinriktad så bli inte förvånade om så kommer vara fallet he, he. Nej, men en sådan etage lägenhet med berså utanför vill jag ha. Sen ska jag jobba in mig riktigt bra på Scorett och försöka utbilda mig till inköpare under tiden jag jobbar.

Alternativt investera i roliga företag och bli butikschef för ännu fler butiker i koncernen. Redan andra april så blir jag BC över två butiker på pappret. Det hela innebär ingen större skillnad men det bli två budgetar och två ja, vad säger man... två butiker man ska följa upp helt enkelt. Roligt, roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar