lördag 10 mars 2012

Going back to my roots

Lite rock n roll har ingen dött av... eller?!?

Eftersom jag nu har återfunnit kärleken för kläder och mode (det ÄR faktsikt viktigt när du jobbar i butik och sen är det väldigt roligt när kunder identifierar sig med dig) så slog jag till på vårjacka nummer två.

En svart oversized rockerjacka fick det bli. Känns lite som Paula för 10 år sedan men ändå så rätt. Jag gillart. Den fanns i skinn också men det kostade ju liiiiite mer.

Fast jag måste ändå säga... utan att skryta... att det är väldigt roligt att kunna gå in och köpa exakt de kläderna du vill ha utan att behöva oroa sig för vad man ska äta nästa dag. Jag är lite ego just nu... men jag har ju ingen annan att ta hand om eller att ta hänsyn till.

Acne it is... börjar förresten fundera över NY resan... kanske onödig... jag shoppar ju ändå bara svenska märken :P.

Acne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar